söndag 7 december 2008

499+1=500


Fick mig en liten putsning på frisyren igår. Patrik på Pomada skötte saken finemang.
Ja jag fick ju vara lite fin nu innan jul tänkte jag. Kan ju inte gå runt med sjukt slitet hår hela tiden.
Åkte till Lund och såg 500 föreställningen. Bra drag i två timmar och att varje föreställning är den andra olik gör det ju hela lite roligt. visst att vissa delar var inövade men annars var det ju lite upp till publiken.
Tillbaka till Malmö igen och mat på Lemongrass, en mumsig bit kött från en liten hjort slank ner i min mage. Ska ni gå dit så är det ett hett alternativ (tips från mig).
Upp sen till töserna och lämnade årets julklapp till dem, ja de får brandmannakalendern var år från mig. Den är alltid ett hett samtalsämne.
Vidare sen till Marie som hade inflyttningsfest. Massor med folk jag inte kände men det gick vägen ändå och nån timme senare befann jag mig på Kb med massa folk från festen.
Mötte upp med Iban och Stina inne på Kb, och nångång vid halv tre tiden gick vi till Deep. Guud vad skulle vi där och göra kan man undra. Eller snarare vad gjorde folket där? Det gamla gaystället som nu fortfarande skulle vara gayställe hade mer heterofolk än en vanlig möllanklubb. vi dansade på till 90-tals musik och stängde karaokebaren genom att sjunga sista sången för kvällen nångång framåt halv fem.

Inga kommentarer: